2020-10-02

Kiedy stand reklamowy nie zadziała?


Nie ma reguły mówiącej o stuprocentowej skuteczności gadżetów marketingowych, które z założenia mają pomagać firmom w tworzeniu dobrego wizerunku. Istnieje kilka sytuacji, w których nawet najlepsza reklama nie będzie miała żadnych szans.


Standy reklamowe – tego unikaj

Jeśli standy reklamowe mają być skuteczne, muszą być jasne i przejrzyste – klient patrząc na nie musi wiedzieć, czego spodziewać się po firmie oraz po oferowanych produktach. Unikaj długich haseł oraz sporej ilości tekstu. Unikaj również stosowania szaty graficznej niemającej nic wspólnego z tematem. Pamiętaj, aby wystawione w halach wystawienniczych standy reklamowe były bezpieczne dla otoczenia – nie mogą stać w przeciągach, ponieważ grożą przewróceniem się. Standy reklamowe, jeśli mają być skuteczne, nie mogą być zasłonięte żadnym innym przedmiotem, nie mogą również stanowić bariery w dostaniu się na przykład do konsultanta.


Standy reklamowe- zamawiaj je z głową

Wszystkie standy reklamowe bez trudu zamówisz przez Internet, a sam projekt zostanie stworzony nawet bez osobistej wizyty w biurze drukarni.



Zobacz także